0 Items

تانیا ، گوئلف ـ کانادا، فوریه 2019

وقتی یکی از دوستان وفا در شهر کوچکی به نام گوئلف در کانادا با ذوق تمام در باره‌ی وفا حرف می‌زد، نمی‌دانست که همکارش به زودی از یکی از سگ‌های وفا خواستگاری خواهد کرد. همان روز همکار او خواهش کرد که عکس‌های چند سگ نژاد کوچک وفا را ببیند. شاید باور نکنید اما دو هفته بعد “بوبو” سگ داستان ما در کانادا بود. سهیلا مسئول واگذاری سگ‌های وفا در خارج از ایران که در آن روزها به وطن برگشته بود، بوبو را با خودش به کانادا برد. فریماه و امیر دو تن از داوطلب‌های وفا همان شب بوبو را از فرودگاه به خانه‌ی جدیدش بردند و او در رختخواب جدیدش با آرامش و کمی خروپف خوابید.

بوبو حاصل توله‌کِشی‌های آنهاست که جز به منافع خود فکر نمی‌کنند. این سگ‌های کوچک در بسیاری مواقع مجبور به زندگی در پناهگاه‌هایی می‌شوند که خانه‌ی سگ‌های بزرگند. این پناهگاه‌ها جای مناسبی برای سگ‌های کوچک نیستند.

اما بوبو پیش از آمدن به پناهگاه مدتی هم با امیرحسین دوست نوجوان و مهربانش زندگی کرده است. امیرحسین بعد از ورود بوبو به وفا و تا پیش از سفرش به کانادا تقریبا هر جمعه به دیدن بوبو می‌آمد.

بوبو اکنون در کانادا عضو خانواده‌ایست، که او را عاشقانه دوست دارند .یادداشت تانیا دوست مهربان بوبو را می‌خوانید:

اول اجازه دهید که بگویم همه‌ی کسانی که با پناهگاه وفا همکاری دارند، فرشته هستند! آنها صدا و باعث نجات سگ‌هایی شدند که شاید آخرین روز زندگی‌شان بود.

من و مادرم در دو خانه اما در حیاطی مشترک زندگی می‌کنیم، پس با هم تصمیم گرفتیم که داشتن یک دوست با‌وفا چیزی‌ست که هر دو نیاز داریم. اگر چه انتخاب خیلی سخت بود، اما هر دو بوبو را برگزیدیم.
بوبو سگ فوق‌العاده‌ایست با رفتاری دوستانه! عاشق این است که شکمش را نوازش کنیم و موهایش را برس بکشیم. توپ‌بازی و قدم‌زدن را خیلی دوست دارد. محل محبوبش قدم زدن در حیاط بزرگ مدرسه است، جایی که بچه‌ها بعد از تعطیل شدن بازی می‌کنند. ما همیشه برای به خانه آمدن و بودن با بوبو عجله داریم و او همیشه خوش‌آمدگوی ماست. من مطمئنم که او همانقدر دلش برای ما تنگ می‌شود که دل ما برای او. او آنقدر به ما نزدیک است که انگار همیشه با ما بوده!

وفا، از شما برای دوست همیشگی‌مان سپاسگزاریم!

Related Posts

امیلی ( لیلی ) سیلیا پلیستر - ۲۸ مهر ۱۳۹۰ - ونکوور کانادا در ٢٠اكتبر ٢٠١١ من اولین قدم را در سفر به خانه همیشگیم گذاشتم و به همراه برادرم بیلى از ایران راهى ونكوو...
ژنرال خانواده ایوازیان - ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ - لا کرسنتا، کالیفرنیا از زمانی‌ که چشم باز کردم ما تو خونمون سگ داشتیم آخرین سگی‌ که داشتیم هشت سال پیش بود که...
پونك مری لستر -۲۶ فروردین ۱۳۹۰- آمریکا چند خطی از  خانم مری لستر : پونک دوست داشتنی ترین سگیه که تا حالا دیدم. خیلی با ادب و خوش ذاته  و دل هر کسی رو ک...
مگی (مارجی) لیندا و برد پاتر -  ۱ مرداد۱۳۹۲ ،سالت لیک سیتی، یوتا ما در سکوت در اتاق نشیمن نشستیم و تنها صدایی که به گوش می‌خوره، صدای جویدن اسباب بازی‌های جوید...
Share This