0 Items

آموزش و فرهنگ سازی 

درهای پناهگاه روزهای جمعه به روی بازدیدکنندگان باز است. حضور مردم در جمع داوطلبان و کارکنان پرتلاش، و دیدن چشم های قدردان و دم های جنبان سگ های ساکن پناهگاه، درسی عملی از حیوان دوستی را به نمایش می گذارد.

اهدای کمک های مردمی به پناهگاه خود نیز مشوقی برای همگان است تا ببینند مهر و دوستی و آشتی با حیوانات، چه تاثیر شگرفی در زندگی تک تک انسان ها و دیگر موجودات دارد. بازدیدکنندگان پناهگاه این انرژی مثبت را همراه می برند و در محیط زندگی شان می پراکنند. درسی که آنها در این بازدید می آموزند، سبب می شود تا دیگر نسبت به درد و رنج هیچ موجودی بی تفاوت نمانند و در جهت کاهش آن قدم بردارند.

“وفا” برای معرفی خود در شبکه ­های اجتماعی همچون فیس بوک، اینستاگرام و تلگرام حضوری فعال دارد و از طریق بروشور، پوستر و برگزاری برنامه و گردهمایی اطلاع رسانی کرده و در امر آموزش و فرهنگ سازی قدم برمی دارد.

 

چگونه به اینجا رسیدیم

بزرگترین سرمایه ی ما در رسیدن به نقطه ای که امروز در آن قرار داریم، نیروی انسانی داوطلبان و کمک بی دریغ نیکوکارانی است که ما را با کمک های مالی خود، در طول سالیان، مورد حمایت قرار داده اند.

“وفا” خیریه ­ای غیردولتی است که فقط و فقط بر کمک­ های مالی نیکوکاران و داوطلبان فداکارش استوار است.

برای ادامه ی راه، برای تاسیس شعبه های بیشتر، برای رسیدگی به حیوانات بی پناه بیشتر، نیازمند کمک های بیشتر شما یاران وفادار “وفا” هستیم.

بانی‌ و تیم وفا بر این امیدند که بتوانند استاندارد‌های این پناهگاه را در سطح استاندارد‌های جهانی‌ برسانند، و به این وسیله گامی در راه تحقق حقوق حیوانات بردارند.

Share This