0 Items

25 شهریور 1390

دوستان

بیشتر شما از خبر کشته شدن یک خرس مادر و  توله هايش در سمیرم اطلاع دارید و دلتان مالامال از خشم و اندوه است.ما که حتی ثانیه‌های اول ویدئو را هم تاب نیاوردیم و فریادهای دلخراش توله‌ای که مادرش را جلوی چشمانش کشته بودند و با این وجود هنوز هم  تلاش میکرد به آغوش مادرش پناه ببرد آنچنان ما را منقلب کرد که از تماشای بقیه آن که بمنظور تهیه گزارش بود چشم پوشیدیم.

متأسفانه، کار زیادی از دستمان برنمی آمد، فقط  عین خبر و ویدئو را همراه با ترجمه انگلیسی  برای اطلاع رسانی و جلب حمایت بین‌المللی برای دفاع از مظلومیت این سه حیوان بیگناه به بسیاری از موسسات و انجمن‌های ذیربط فرستادیم تا شاید به استیفای حقوق آنها و مجازات مجرمان کمکی‌ کرده باشیم.

این فاجعه دلخراش را به همه شما تسلیت میگوییم و امیدواریم مجرمان به سزای عملشان برسند.

تیم وفا

http://youtu.be/MAzRgxjve90

کشتار دلخراش خرس قهوه ای و توله هایش

سبزپرس – گزارش تصویری: پس از انتشار ویئویی از کشتار خرس قهوه ای و توله اش در لرستان و بریدن زبان آنها، این بار ویدئویی از کشتار خرس قهوه ای بالغ و دو توله اش منتشر شد.

به گزارش سبزپرس، پایگاه خبری – تحلیلی «دیده بان حقوق حیوانات» روز گذشته ویدئویی را منتشر کرد که در آن (ظاهراً) دو نفر شکارچی در حوالی شهرستان سمیرم استان اصفهان، اقدام به کشتار یک خرس بالغ کرده اند.

آنطور که در این ویدئو مشهود است، خرس بالغ که خون زیادی از بدن آن خارج شده، کشته شده و از دوتوله ای که به همراهش بودند، یکی کشته شده و دیگری زنده است.

شکارچیان که از این اقدام خود با استفاده از گوشی تلفن همراه فیلمبرداری  کرده اند، یک به یک با بلند کردن توله خرس زنده سعی می کنند تا این حرکت خود فیلم یادگاری تهیه کنند. توله خرس زنده هم با ناله های دلخراش سعی می کند خود را از دست شکارچیان نجات دهد.

از صحنه های دلخراش این فیلم، تلاش توله خرس زنده برای جای گرفتن در آغوش مادر است که یکی از شکارچیان از این کار توله ممانعت می کند.

«دیده بان حقوق حیوانات» امروز از دستگیری عاملان این اقدام خبر داده و نوشته است: محیط‌بانان مستقر در شهرستان‌های شهرضا و سمیرم، با همکاری قوه قضائیه، اداره اطلاعات و نیروی انتظامی منطقه، موفق به دستگیری شکارچیان سه خرس قهوه‌ای شدند.

این ویدئو بدون تغییر از پایگاه خبری – تحلیل دیده بان حقوق حیوانات نقل شده و توصیه می شود اگر از دیدن صحنه های خشن ناراحت می شوید، از مشاهده این ویدئو خودداری کنید.

 

http://isdle.ir/news/index.php?news=6693

Related Posts

بازارچه خیریه سالیانه 20 اسفند 1392 پنجشنبه و جمعه 22 و 23 اسفند ماه از 10 صبح تا 9 شب دار آباد (پور ابتهاج) بعد از میدان دار آباد، سمت راست کوچه اسکندری ساختمان اسکندر...
از کمک های شما نیکوکاران سپاسگزاریم... سه شنبه، 30 شهریور 1389  دوستان گرامی‌پناهگاه وفا در ماههای اخیر با مشکلات فراوانی روبرو بود که به برکت کمک‌های شما بسیاری از آنها حل شدند. ضمن سپاسگز...
فهرست آرزوهای وفا یکشنبه 5 آذر 1391 به راستی‌ که نمی‌دانیم چه جور میتوانیم از محبّت‌های شما تشکر کنیم. به این عکس‌ها نگاه کنید...این‌ها ثمره مهربانی و کار شماست که با ...
بیلان مالی سال 1389 پناهگاه وفا... 10 خرداد 1390 دوستان گرامی‌ ضمن سپاسگزاری از تمام کسانی که با کمک‌های کوچک و بزرگ خود ما را در پیشبرد این کار انسانی‌ یاری دادند، بیلان مالی‌ سال ۸۹...
Share This